Zaproszenie na marcowe spotkanie Sieci Współpracy i Samokształcenia Nauczycieli Przedszkola "Zaczytane Przedszkolaki"

W najbliższy poniedziałek, 5 marca, odbędzie się przedostatnie w tym roku spotkanie naszej sieci, działającej pod nazwą Zaczytane Przedszkolaki. Będzie to jednak spotkanie nietypowe i jednocześnie wyjątkowe...
Zaprosiłyśmy na nie Justynę Lewicką-Szczęsną, prawdziwą ekspertkę, jeżeli chodzi o zajęcia dramowe prowadzone z dziećmi. Spotkanie odbędzie się pod hasłem Wszyscy jesteśmy artystami! 😃

Przeczytajcie kilka słów o Justynie, by przekonać się, że warto się z nami w najbliższy poniedziałek spotkać.👌

Jestem absolwentką psychologii ze specjalizacją zarządzania zasobami ludzkimi na Europejskiej Akademii Psychologii Integracyjnej w Kijowie oraz edukacji wczesnoszkolnej z arteterapią na UAM, a także Warszawskiej Szkoły Aktorskiej. Od dziesięciu lat jestem nauczycielem czynnym zawodowo.
W pracy łączę z powodzeniem trzy dziedziny, które są obszarem moich pasji. W  pracy artystycznej 
z dziećmi stosuję innowacyjne metody, które często przynoszą zdumiewające efekty. Przemiany, jakie dokonują się w dzieciach i we mnie podczas wspólnej pracy są dla mnie najistotniejszym celem osiągnięć zawodowych. Jeżeli interesuje Cię twój własny rozwój który bezpośrednio przełoży się na Twoją pracę te warsztaty są własne dla Ciebie.

 fot Michał Szczęsny

Komentarze

Popularne posty z tego bloga