29 kwietnia - Międzynarodowy Dzień Tańca
Lubicie tańczyć 😀? Bo my bardzo. Taniec to ekspresja, wyrażenie emocji, a nie tylko bezmyślne pląsanie się w rytm lub bez rytmu. Dlatego warto z tańcem oswajać dzieci w wieku przedszkolnym.
Dziś, w Międzynarodowy Dzień Tańca, proponujemy Wam taką oto zabawę taneczno-marszową
💃👇
1. Dobieramy się w pary i stajemy naprzeciwko siebie 👫
2. Włączamy Marsz Radeckiego Johanna Straussa.🎵
3. Zaczynamy maszerować w rytm muzyki. 👏
4. Na hasło OŁÓWEK pary zbliżają się do siebie. ✏
5. Na hasło KLEPSYDRA uczestnicy tworzą wywołany kształt ⌛
6. Na hasło LEJEK - patrz pkt 4 💧
7. Na hasło KOŁO - wszyscy biorą się za ręce i maszerują w kółeczku.
Wygląda to mniej więcej tak👇
https://www.youtube.com/watch?v=yQs5PfIbc5c
Jak zapewne zauważyliście - im więcej par uczestniczy w marszu, tym lepiej. Natomiast doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że w obecnej sytuacji można zaangażować tylko i wyłącznie członków rodziny. Ale zabawę można zmodyfikować 😉
1. Przygotowujemy dowolne 4 przedmioty (może być ich więcej i mogą to być również rzeczy wykorzystane w pierwszej wersji, np ołówek i lejek)
2. Włączamy Marsz Radeckiego Johanna Straussa. 🎵
3. Zaczynamy maszerować w rytm muzyki.👏
4. Rzucamy hasło, a dziecko ma pokazać wybrany przedmiot 😀
Możemy w ten sposób poćwiczyć z dziećmi naukę kolorów, języka angielskiego. Cokolwiek. Wszystko zależy od Was. A wiadomo, że połączenie nauki z zabawą przynosi najlepsze efekty, więc czas... start...zaczynamy 😀
Dziś, w Międzynarodowy Dzień Tańca, proponujemy Wam taką oto zabawę taneczno-marszową
💃👇
1. Dobieramy się w pary i stajemy naprzeciwko siebie 👫
2. Włączamy Marsz Radeckiego Johanna Straussa.🎵
3. Zaczynamy maszerować w rytm muzyki. 👏
4. Na hasło OŁÓWEK pary zbliżają się do siebie. ✏
5. Na hasło KLEPSYDRA uczestnicy tworzą wywołany kształt ⌛
6. Na hasło LEJEK - patrz pkt 4 💧
7. Na hasło KOŁO - wszyscy biorą się za ręce i maszerują w kółeczku.
Wygląda to mniej więcej tak👇
https://www.youtube.com/watch?v=yQs5PfIbc5c
1. Przygotowujemy dowolne 4 przedmioty (może być ich więcej i mogą to być również rzeczy wykorzystane w pierwszej wersji, np ołówek i lejek)
2. Włączamy Marsz Radeckiego Johanna Straussa. 🎵
3. Zaczynamy maszerować w rytm muzyki.👏
4. Rzucamy hasło, a dziecko ma pokazać wybrany przedmiot 😀
Możemy w ten sposób poćwiczyć z dziećmi naukę kolorów, języka angielskiego. Cokolwiek. Wszystko zależy od Was. A wiadomo, że połączenie nauki z zabawą przynosi najlepsze efekty, więc czas... start...zaczynamy 😀
Komentarze
Prześlij komentarz